Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Inger - 7 februari 2009 22:30

Ja idag har vi smaskat smörgårstårta. Den är ju för att John fyllt år. Jenny och Peter kom för att hjälpa oss äta av den och det var ju inget de tackade nej till. Mätta och ytterst belåtna, spelade vi ett frågesportspel sonen fått från Illustrerad Vetenskap. Man hade olika kategorier att välja på såsom Växter o djur, Världen o Universum, Kemi mm. Jag klarade mig sådär...kemi är inte mitt ämne och inte universum heller. Däremot klarade jag årtal och statsmän. Man är allmänbildad och kan lite om mycket. Peter däremot var riktigt duktig. Men vi hann inte spela färdigt för de ringde från Peters jobb och ville han skulle hoppa in extra. Så jag skjutsade dit honom och sen lämnade jag Jenny hos dom. 

Väl hemma igen blev det några turer till soprummet. Jag hade ju rensat ur en del av Jennys lådor och nu skulle en del slängas. Tja...det var väl i stort sett min dag. Att jag diskat och småstädat är ju vardagssysslor som varken är roliga att skriva om eller att läsa om.

Nu ska jag bara klura ut hur fasen man lägger in bilder här. Förut försvann bilden och sen gick det inte att skriva text. Usch! 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

En enkel fråga...Är du man eller kvinna som läser min blogg?
 Man
 Kvinna

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards