Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Inger - 12 februari 2009 21:55

Fullmåne är inte bra för min nattsömn...den vill liksom inte infinna sig. Ja sömnen alltså...månen den är där. Som tur var hade jag en bra deckare till hands i natt att läsa. Att bara ligga där i mörkret och vänta på sömn är inte min stil.

Hade tänkt vara duktig idag och baka. Jag kom ikapp rätt bra och gjorde en deg som skulle ligga i kylskåpet ett tag. Efter att ha tagit hand om all disken och även kört en diskmaskin...(ja jag säger så...att köra en diskmaskin) så lade jag mig en stund då jag blev så himla trötter. Sussie lade sig såklart tätt intill mig och så gick det som det gick: jag somnade till. Kom upp igen vid 4 för att skala potäter till sonen kommer hem. Men då stog han redan i hallen. Han hade blivit kallad till af för sin närvarorapport: han hade råkat skriva 2008 isf 2009. Så han kom hem tidigare än vanligt. Rask som den skar jag potatisen i småbitar så den snabbt skulle koka färdigt och sen stekte jag isterband.

Tja...sen blev det tv....far ringde....Antikrundan på tv...och sen var det för sent att baka. Som tur är så klarar sig degen i kylen tills i morgon.

Nu ikväll kommer jag inte in på Bdb igen!! Tror det är det där HD som ställer till den sidan. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

En enkel fråga...Är du man eller kvinna som läser min blogg?
 Man
 Kvinna

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards