Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Inger - 6 mars 2009 22:35

....men fortfarande matt och trött så fort man gör något. Sonen hostar väldigt och jag hänger på det lite då och då.

Det har inte blivit så mycket skrivande här de senaste dagarna. Har inte haft ork och lust helt enkelt. Dessutom har jag inte gjort något att skriva om heller. Jag var en sväng på Willys i förrgår för mat måste man ha....och toapapper :D Min Jenny var snäll och följde med som stödhjul då jag var lite skakis. Annars ser man henne inte så mycket nu sen de flyttat.

Idag hade jag en sån där röja-upp-dag. Alla plastpåsar jag haft under diskbänken skulle ju i den där nya påsgrejen från IKEA hade jag tänkt mig...men oj vad jag bedrog mig! Den blev knökafull...liksom en papperskasse samt en plastkasse! Så nu råder förbudet här att INTE köpa en plastkasse i affären utan ta med!! (Läste igenom den meningen och det lät mysko) Sedan har jag gått igenom alla kartonger här som sparats till Traderasaker och det var inte lite! Måste få ordning på det innan jag lägger mig då alla kartongerna just ligger på min säng. Men var sjutton ska jag ha dom??


Ja jisses vad en 47-årig sjukpensionär har å göra i en liten trång lägenhet eller hur? *ironi* 

Presentation

Omröstning

En enkel fråga...Är du man eller kvinna som läser min blogg?
 Man
 Kvinna

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards