Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Inger - 7 mars 2009 02:00

Det är många som tycks tro att jag är en ekorre isf örn. Jag samlar ju så förtvivlat mycket! Numera inte så många olika saker som jag gjorde förr men å andra sidan så sparar jag samlingarna i kartonger mm som får folk som hjälper mig flytta att blekna!

Vad har jag samlat på egentligen?

* Tändsticksaskar - jag har samlingen kvar.

* Tändare - jodå, samlingen finns kvar.

* Cigarraskar - ja ni kan ju gissa.

* Servetter - det händer att jag lägger till lite i den samlingen än idag.

* Nallar - de finns kvar i inredningen lite här och där.

* Rosa porslin - de som inte betyder något särskilt försöker jag sälja nu.

* Klistermärken - den delen är aktiv.

* Kossor - ja där är jag aktiv!!

* Gabrielporslin - mycket aktiv där också...särskilt den som heter   Sol--någonting. 

* Frimärken - hade en kort period då även det skulle samlas på.

* Fruktmärken - där har det stannat upp.

* Böcker - myyyycket aktiv!!

* Bokmärken - som barn gjorde man ju det och dom har jag ju kvar.

* Svanar - har ett par hyllor med dom kvar men samlar inte fler nu.

Ojdå....jag samlar/samlade visst mer än jag trodde. Och känner jag barnen rätt så kommer de nog på mer deras knäppa mor samlat på.



Presentation

Omröstning

En enkel fråga...Är du man eller kvinna som läser min blogg?
 Man
 Kvinna

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards