Direktlänk till inlägg 10 mars 2009

Traderajobb

Av Inger - 10 mars 2009 15:30

Så där ja....nu var denna omgång Tradera slut för denna gång. Det gick rätt bra. Blev dock lite chockad över att ett tryck "av" Zorn som legat länge i en kartong med papper gick från 10:- till 220:- under natten! För ett papper!! Jag hoppas innerligen människan förstod att det rör sig om ett tryck och ingen äkta tavla! *S* Men så dum är nog ingen...eller?

Sen fick jag en plåtburk såld också. En gungstol gjord av en plåtburk alltså. Hade ingen aning om att sådana var så populära! Men å andra sidan...inget förvånar mig nog längre när det gäller vad folk vill ha. Det är en ren och skär chansning att lägga upp saker på Tradera. Saker man tror är lätta att få sålda kan förbli osålda och saker man lägger upp i tron att de blir osålda kan rusa upp i pris. Den enda sak jag med säkerhet visste att den skulle ge en slant var nog zebrakoppen. Nu minns jag inte vad den gav men några hundralappar blev det ju. Synd jag inte hade fler ^^


Som ni märker har jag slutat med att skriva i dagboksform. Det blev lite tråkigt att redogöra för mina dagar då den ena dagen var den andre lik. Istället får det bli mer i kåseriform....hm...eller vad man ska kalla det. 

 
 
Ingen bild

Pian

3 april 2009 10:15

Jag gillar ditt "nya" sätt att skriva och jag försöker väl numera följa ungefär samma form i min blogg / Kram :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

TV

Av Inger - 23 maj 2013 11:05

Med jämna mellanrum dimper en räkning ner i brevlådan som jag betalar med mycket motvilja: tv-licensen. Jag gör det för att jag måste. Men jag kan inte förstå varför för det de visar på tv är bottenskrap anser jag. Tv-program som handlar om vad kän...

Av Inger - 8 maj 2013 14:10

Väntar på regnet som skulle varit här vid det här laget men inte en droppe hittills. Det är så torrt så lite blöta behövs. Men det är ju klart....så här lagom till helgen vill ju folk kunna vara ute och sola och grilla och hela fadderullan, inte sitt...

Av Inger - 7 maj 2013 13:29

Alla som följt mig via Bilddagboken = Dayview vet ju att jag hade pippi på att fotografera precis allt: natur, mat, djur, saker, händelser osv osv. Men det senaste halvåret har det knappt blivit något fotande. Har helt enkelt tappat inspirationen. Ty...

Av Inger - 6 maj 2013 12:13

Hej allihopa! Tänkte jag skulle blogga lite igen nu när jag har en stationär dator igen med vettigt tangentbord. Laptopens var svår att skriva med. Nu gäller det bara att liksom komma igen och skriva fritt. Men mycket har ju hänt sen sist och jag o...

Av Inger - 19 januari 2011 02:40

Måste få skriva ner om Jeppe...en av mina underbara katter.   Ikväll åkte jag på magsjuka, vilket aldrig är trevligt. Jag satt där på toaletten och mådde rent sagt uselt. Svetten rann, magen krampade och det kändes som jag skulle svimma emellanåt...

Presentation

Omröstning

En enkel fråga...Är du man eller kvinna som läser min blogg?
 Man
 Kvinna

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards