Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Inger - 17 mars 2009 10:53

Tydligen behövs det en del förklaringar till varför jag mår som jag gör då och då. Jag är inte typen som har lust att basunera ut det precis...det är ju väldigt privat. Men för att inte missförstånd ska uppstå mer....eller att amatörpsykologer ska tro så mycket...så gör jag ett undantag.

Min depression har jag sen min mor dog. Det finns så mycket obesvarade frågor om det som jag aldrig lär få veta. Sen har det lite med att göra att jag har min ständiga värk också. Min läkare sa att det är vanligt att man känner sig nere över något man inte kan rå för.

Mina skador har jag sen jag blev påkörd av en taxi för många år sen. Ryggen är sned och jag fick diagnosen kronisk lumbago....lumbago = ryggskott. Värken i nacken med svaga armar och axlar är klassad som whiplash.

Det enda som finns att göra åt detta är att lära sig vissa rörelser som lättar på värken lite....vilket jag gör, men hjälper föga ju äldre jag blir märker jag.

 Hoppas detta ger en hum om hur jag har det....nu pratar vi inte mer om det. Jag har accepterat det och min depression kommer och går ändå.

Presentation

Omröstning

En enkel fråga...Är du man eller kvinna som läser min blogg?
 Man
 Kvinna

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards