Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Inger - 20 mars 2009 19:06

Det har läckt vatten från kranfästet några dagar nu. Så jag ringde till hyresvärden och påpekade det. Någon fara eller så undrade de. Nej då, sa jag. Men sånt måste ju rapporteras.

Så går dagen och ingen vaktmästare kommer. DÅ...medan jag diskar, klickar något till och vattnet fullkomligt sprutar ut över mig! Jag kastar mig på telefonen och ringer hyresvärden igen. Stängt!! Som tur var finns ett journummer som jag får ringa. Killen som svarade hade totalt missat att jag ville ha hjälp här men nu fick han bråttom hit.

Det tog inte fem minuter så var felet åtgärdat. Det var något som hade lossnat helt enkelt. Nu var allt frid och fröjd....trodde jag!

När klockan var strax innan 6, ropade sonen att kallvattnet i badrummet var ur funktion OCH att det inte gick att spola! Men nää....tänk att inte kunna spola på hela helgen? Fy för den lede! :(

Men jag chansade igen och ringde jouren. Killen svarade och jag hasplade ur mig: "Vad gjorde du egentligen??" *S* Men killen kom på stört och det visade sig att han hade glömt att sätta igång ledningen han fick stänga av när han fixade kranfelet. Håhåjaja!

Nu hoppas jag helgen blir fri från sådana problem. 

Presentation

Omröstning

En enkel fråga...Är du man eller kvinna som läser min blogg?
 Man
 Kvinna

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards