Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Inger - 27 mars 2009 23:36

Ja inatt hade det kommit mycket snö och inte slutade det snöa heller under dagen. Men ut med bilen skulle jag för att hjälpa Jenny med att få den olyckssaliga cykeln till en verkstad.

Man kunde tro att man hade sommardäck för jag slirade på för glatta livet. Vid ett tillfälle fick jag inte stopp på bilen utan höll på att knuffa till en annan bil. Likaså vid ett övergångsställe. Mannen som skulle gå över gav mig en resignerat leende när han såg mig komma och komma och komma...närmare alltså Jag fick ju inte stopp på bilen ju! 

Uppför den berömda backen blev det ett sicksacks-åkande då jag var som tvungen att gasa på lite för att komma upp...vilket blir slirigt i modden.

Sen när jag skulle kliva ur bilen for ena benet åt fanders och jag höll på att gå ner i spagat. Jisses! Hade spagatet lyckats hade jag legat i gipsvagga nu.

Nej...nu är jag så evinnerligt less på snöeländet så jag spyr snart!! 

Presentation

Omröstning

En enkel fråga...Är du man eller kvinna som läser min blogg?
 Man
 Kvinna

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards