Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Inger - 30 mars 2009 16:25

Jag är med i massvis  med olika enkät-sajter för att få ihop lite presentkort på bl.a Ikea. Det är alltid tävlingar i samband med enkäterna och jag måste delta i alla om jag ska få ihop poäng. Lite belöningar i form av presentkort har ju fått ihop...men om de där tävlingar är så seriösa vete tusan. Man ser aldrig några vinnarförteckningar. Själv har jag inte vunnit ett uns av de hundratals tävlingar jag ställt upp i. Jodå...så många är det har jag räknat ut.

Det kvittar ju vad jag vinner för vill jag inte ha det så finns det barn....och Tradera ^_^

Vad är jag med i då?

Jo.....

* Pointshop.se  (Man får aldrig ihop så mycket poäng som behövs för att kunna få ut något kul tycker jag.)

* Test & Vote (På hela tiden har jag inte fått en endaste sak att testa hemskickat!)

* Ipsos Access Panels (Enda sajten där jag faktiskt fått ihop en hel del presentkort :) )

* Lightspeed konsumentpanel ( Den är skaplig...fått presentkort)

* Buzzador (Skitställe i mitt tycke. Inte fått knappt något mejl om tester)

*  GlobalTestmarket (Fick ett presentkort från Holland häromdagen att använda på Ikea...men jösses vilken massa enkäter innan jag fick det)

* DinÅsikt (Jag har mejlat flera gånger till dom att jag inte kan öppna deras enkäter men det skiter dom fullkomligt i. Kanske för att jag har en Mac för innan kunde jag ju det. Har pengar där som jag inte kommer åt)


Tja...sen finns det in till som jag aldrig bryr mig för jag får visst inget därifrån ändå.

De flesta enkäter jag gör brukar tacka efter ett par frågor med motiveringen att jag inte passar eller att kvoten är uppfylld osv osv och så bla bla bla.

Ändå sitter man här och fyller i de förbaskade enkäterna!! Man är bara så....knäpp! 

Presentation

Omröstning

En enkel fråga...Är du man eller kvinna som läser min blogg?
 Man
 Kvinna

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards