Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Inger - 3 maj 2009 00:04

Ja det är inte bara utomhus det är torka....sånt råder i Örnens huvud också. Det har varit väldigt jobbigt i min familj en vecka nu...med mycket grubbel och hjälplöshet. Det är inget jag kan berätta om....jag bara nämner det ifall jag verkat frånvarande och mer konstig än vanligt.


I morgon börjar jag med en (för mig) ny slags diet då inget med kolhydrater ska komma innanför truten på mig. Jag är väldigt okunnig om det så jag hoppas jag gör rätt när jag låter bli potatis, pasta, ris, bröd och....ja vad mer?? Just potatis blir det svårt att vara utan då det varit stadig basföda för mina maträtter. Men vill man bara så går det.

Så i morgon ska jag handla hem lite mat och börja om på ny kula med bantningen. Det har slarvats med det denna vecka då jag varit så nere.


Ikväll äter jag en liten påse choklad....jag har PMS och har varit så himla folkilsken denna gång. Stackars min son som varit i skottgluggen. Som tur är tar han det med ro....han är van nu efter att ha varit ensam kille med 2 kvinnor i familjen. Han vet att jag inget menar med mina utbrott :) 

Presentation

Omröstning

En enkel fråga...Är du man eller kvinna som läser min blogg?
 Man
 Kvinna

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards