Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Inger - 13 maj 2009 23:54

Det ringde på dörren och sonen gick och öppnade. Där utanför stod en lång kraftig kvinna jag aldrig sett förr. Hon hade ett linne på sig som var strimmigt av revor. Hon viskade något till sonen som såg lite häpen ut. Jag som hör dåligt tittade undrande på sonen. Han sa: Hon vill att vi ska ringa polisen!

Jaha...men varför det då? Jag menar...ska man ringa polisen måste man ju ge dom ett besked om vad det rör sig om. Så jag frågade kvinnan. Då böjde hon sig fram mot sonen och viskade igen. Men denna gång hörde inte ens han vad hon sa. Då tittade hon sig omkring, vände sig och öppnade dörren och gick ut. Sonen stängde dörren efter henne och där stod vi två och undrade vad sjutton det var frågan om. Vad skulle vi göra? Ja...inget tydligen. För sen varken såg vi något eller hörde något.

Vad skulle ni gjort?


Presentation

Omröstning

En enkel fråga...Är du man eller kvinna som läser min blogg?
 Man
 Kvinna

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards