Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Inger - 1 oktober 2009 12:37

Vilka sidor på nätet besöker jag mest? Inte för att jag tror någon är nyfiken....det nog mest jag då Flört

* Gmail.....är det första jag kollar.

* Facebook.....måste ju kolla hur det går med farmen.

* Bilddagboken.....tillbringar mindre och mindre tid där märker jag. Fotar inte så mycket längre och bildkommentarerna blir färre och färre....åt båda hållen.

* TuePaid + PTC Wallet.....två sidor där man tjänar pengar genom klickanden.

* MS.....en sida som jag behåller för mig själv....Skäms (Nej..det är ingen sexsida om ni nu trodde det)

* Twitter.....alltid får man läsa något.

* BuzzBazooka.....där finns helgalna sidor.

* King.com.....spelar för glatta livet där.

* Aftonbladet.....billigare än att köpa tidningen iaf.


Javisst finns det fler sidor...men dessa besöker jag mest alltså.

Presentation

Omröstning

En enkel fråga...Är du man eller kvinna som läser min blogg?
 Man
 Kvinna

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards