Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Inger - 28 augusti 2010 02:35

När jag går omkring här och donar i lägenheten kommer jag på tusen och en saker att skriva om på bloggen och när stunden kommer då jag sitter här och ska blogga så....kommer jag inte ihåg ett skit! Får nog göra anteckningar....om jag kommer ihåg att göra det alltså   


Sonen kom hem tidigt idag från jobbet. De hade inte så mycket att göra. Sen ringer dottern och talar om att hon ska få glasögon. Så nu hoppas vi att det mesta av hennes huvudvärk och ögontrötthet försvinner.

Det var familjebiten det.


Jag skurade golven idag och kan bara inte fatta hur slarvig jag måste vara när jag dammsuger! Jag dammsög igår igen och idag när jag valsade runt här med skurborsten...(som inte är en borste utan en...duk)....så såg jag hur  "skurborsten" lämnade ränder av blött damm efter sig som jag fick torka upp för hand. Jag försöker ju vara så noggrann jag kan när jag suger...oj...dammsuger men likt förbaskat så blir det så här. Åhhh vad jag önskar jag hade råd med en sådan där dammsugare med vatten i. Vet inte vad de heter men ni har nog sett sådan i tv-reklamen.


Jag närmar mig nog "veckan" tror jag....den som alla kvinns genomlever en gång i månaden. Mitt humör damp i golvet idag och jag känner av yrsel då och då....typiska tecken.    Det jag undrar är varför man måste må som en påse bäverskit varje gång men ska ha eländet? (Ja alla kvinnor har väl inte så). Vad är det med den dära hypofysen som gör att man måste vara nere i skorna och kravla? Varför blir man inte glad....yster...lite tjolahoppsan istället?

Presentation

Omröstning

En enkel fråga...Är du man eller kvinna som läser min blogg?
 Man
 Kvinna

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards