Direktlänk till inlägg 6 september 2010

Dagen efter...

Av Inger - 6 september 2010 22:55

Idag var jag inte så vidare kaxig av mig. Vaknade av kramp i höger vad vilket INTE är så vidare skönt. Sen när jag gick upp kände jag iaf att jag levde. Min högra axel värkte illa, träningsvärk i vader och lår...och ryggen kändes värre än vanligt.

Det är skamligt att man ska bli så illa däran bara av att kratta, slita upp humle och trajja över stock och sten. Att sitta länge på huk och plocka svamp är inte heller så bra för otränade ben. Det var dagens hälsognäll det.

Det blev inte så många knopar gjorda idag pga ovanstående orsaker. Har rensat svamp...ja en del av dom....resten sparar jag till i morgon då jag förhoppningsvis klarar att sitta/stå längre stunder.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

TV

Av Inger - 23 maj 2013 11:05

Med jämna mellanrum dimper en räkning ner i brevlådan som jag betalar med mycket motvilja: tv-licensen. Jag gör det för att jag måste. Men jag kan inte förstå varför för det de visar på tv är bottenskrap anser jag. Tv-program som handlar om vad kän...

Av Inger - 8 maj 2013 14:10

Väntar på regnet som skulle varit här vid det här laget men inte en droppe hittills. Det är så torrt så lite blöta behövs. Men det är ju klart....så här lagom till helgen vill ju folk kunna vara ute och sola och grilla och hela fadderullan, inte sitt...

Av Inger - 7 maj 2013 13:29

Alla som följt mig via Bilddagboken = Dayview vet ju att jag hade pippi på att fotografera precis allt: natur, mat, djur, saker, händelser osv osv. Men det senaste halvåret har det knappt blivit något fotande. Har helt enkelt tappat inspirationen. Ty...

Av Inger - 6 maj 2013 12:13

Hej allihopa! Tänkte jag skulle blogga lite igen nu när jag har en stationär dator igen med vettigt tangentbord. Laptopens var svår att skriva med. Nu gäller det bara att liksom komma igen och skriva fritt. Men mycket har ju hänt sen sist och jag o...

Av Inger - 19 januari 2011 02:40

Måste få skriva ner om Jeppe...en av mina underbara katter.   Ikväll åkte jag på magsjuka, vilket aldrig är trevligt. Jag satt där på toaletten och mådde rent sagt uselt. Svetten rann, magen krampade och det kändes som jag skulle svimma emellanåt...

Presentation

Omröstning

En enkel fråga...Är du man eller kvinna som läser min blogg?
 Man
 Kvinna

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards