Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Inger - 8 mars 2009 01:57

Jag har undrat när deklarationen ska komma. Förr kom den i februari men nu tycks den komma när den har lust. Så jag mejlade skattemyndigheten om när den ska komma...och fick till svar att i mitten av april ska den börja dimpa ner i brevlådan. Jaha...inte förrän då??? Men vad jag läst så ska den in senast i maj och då har man alltså bara ett fåtal veckor på sig.

Nu är ju iofs deklarationen ett lätt kapitel att klara av med förtryckta siffror osv. Men ändå...man vill ändå ha mer tid.

Jag tror med säkerhet att jag ska få tillbaka på skatten, men 100 kan man aldrig vara. Man vet inte vad skattemyndigheten hittar på för dumheter. Jag betalar in mer i skatt i månaden än vad som ska göras just för att slippa kvarskatt. Min mor gjorde så och slapp kvarskatt så jag tänkte jag skulle slippa sånt jag med och kom med förslaget till f-kassan. Sen dess har jag sluppit otäcka överraskningar som kallas kvarskatt.  

Presentation

Omröstning

En enkel fråga...Är du man eller kvinna som läser min blogg?
 Man
 Kvinna

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards